Fredag

Idag så är det fredag! Känns så skönt fast snart är det måndag igen och det är det nya tag. Är det bara jag som ska gå upp och kolla på julkalendern klockan 9 imorgon på morgonen och kolla? är så taggad över det här. Den här julen måste bli bra! annars kommer jag få ångest. Dock är jag så glad över att det har kommit snö! fy vad mysigt säger jag bara. Vet inte riktigt vad julkalendern heter nu igen men den är säkert bra, får man väll hoppas. En sak om bloggen är att jag ska ha en liten frågestund eller något sånt framöver på bloggen så titta in då och då och håll koll. har fortfarande ingen anning vad jag ska skriva om så det känns som allt jag skriver blir tråkigt. Men som sagt skrev lite mycket så och ska fixa mig för läggdags, är ovanligt trött än vad jag brukar vara på fredagar. Jag hoppas ni får en trevlig första advent och är grym helg! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0