Frågor & svar

Svar: Angelicas blogg och hennes andra tre bloggare som bloggar med henne heter http://attitudeponfaya.blogg.se/
hihi tack så mycket! 
 
Svar: Tack så mycket! Ja det skulle jag kunna göra, har ju sagt förut att det ska göra det någon gång. Ska försöka ta kort och fixa mitt rum lite mer. Sen på bilden kan jag ju svara på den andra frågan om "vilken indredningen jag gillade". Jag gillar Zhara, hm, gina tricot, salt, bikbok osv. Finns många affärer kan ju hitta allt möljigt överallt. Sen till smink tycker jag att make up store är helt klart bäst, kan desutom lägga ut en bild på det smink jag andvänder och kanske en smink video. Annars så köper jag mer mascaror och solpuder på hm. Som jag sa så finns det många affärer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0